Alima Sharipova
Bachelor's thesis
Strategic analysis Zara
strategická analýza společnosti Zara
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je hlavní značka maloobchodního prodejce módních oděvů Inditex - ZARA. Cílem práce je provést strategickou analýzu ekonomické aktivity společnosti, zhodnotit efektivitu stávající strategie a vypracovat doporučení a návrhy zaměřené na posílení strategie organizace. ZARA je rychlá móda (oblečení a doplňky), maloobchodník se sídlem ve Španělsku.Bakalářská práce se skládá ze …moreAbstract:
The subject of the bachelor’s thesis is the main brand of the fashion apparel retailer Inditex – ZARA. The purpose of the thesis is to execute a strategic analysis of economic activity of the company, assess the efficiency of the current strategy and elaborate on recommendations and suggestions aimed at enhancing the strategy of the organization. ZARA is fast fashion (clothing and accessories) retailer …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 1. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74057
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2018
- Supervisor: Ladislav Tyll
- Reader: Karel Pernica
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74057
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Corporate Finance and Management
Theses on a related topic
-
Is it time to bet on a fashion retailer? Valuation of INDITEX S.A.
Phuong Anh Nguyen -
Analýza marketingové strategie společnosti Inditex
Ekaterina Butkareva -
Marketingová strategie na trhu fast fashion produktů se zaměřením na značku ZARA.
Natálie Matíková