Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu – Bc. Jiří Truneček
Bc. Jiří Truneček
Bachelor's thesis
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Marketing Communication mix of the Chosen Company - Product
Abstract:
Předmětem této práce je projekt - návrh marketingového komunikačního mixu Pivovaru Svijany, a.s. Jako teoretická východiska jsou použity nástroje marketingového komunikačního mixu, on-line komunikace a moderní trendy propagace. Primárním cílem práce je navrhnout nový marketingový komunikační mix v on-line i off-line prostředí s využitím procesu STP.Abstract:
The subject of the bachelor thesis is a project - proposal for a marketing communications mix of the Brewery Svijany, a.s. As a theoretical basis for this study there are the tools of the marketing communication mix, on-line communication and modern trends of promotion. The primary goal of this work is to propose a new marketing communications mix in on-line and off-line environment with the use of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/pkdry/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2016
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: Ing. Miloslav Šašek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing psychologie sportu a vztahy s veřejností
Patrik Vašíček -
Komparace nástrojů marketingové komunikace firmy XYZ s.r.o. s nástroji využívanými firmou Baťa a.s. do roku 1945
Lukáš Staněk -
Využití koncepce vztahového marketingu se zaměřením na vztah s veřejností v podnikové praxi.
Markéta PEJSAROVÁ -
Možnosti využití nástrojů PR pro navazování vztahů s veřejností v Charitním domě Salvator
Jan Forró -
Vliv sociálních sítí a komunikace dopravních podniků s cestujícími
Ondřej Matěj Hrubeš -
Principy obsahu komunikace Moravské galerie s veřejností v období od 80. let 20. století do současnosti
Libuše Pečenková -
Komunikace neziskových organizací s médii
Jana Přibíková -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova