Bc. Jiří Truneček

Bakalářská práce

Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu

Marketing Communication mix of the Chosen Company - Product
Anotace:
Předmětem této práce je projekt - návrh marketingového komunikačního mixu Pivovaru Svijany, a.s. Jako teoretická východiska jsou použity nástroje marketingového komunikačního mixu, on-line komunikace a moderní trendy propagace. Primárním cílem práce je navrhnout nový marketingový komunikační mix v on-line i off-line prostředí s využitím procesu STP.
Abstract:
The subject of the bachelor thesis is a project - proposal for a marketing communications mix of the Brewery Svijany, a.s. As a theoretical basis for this study there are the tools of the marketing communication mix, on-line communication and modern trends of promotion. The primary goal of this work is to propose a new marketing communications mix in on-line and off-line environment with the use of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní