Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu – Bc. Jiří Truneček
Bc. Jiří Truneček
Bakalářská práce
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Marketing Communication mix of the Chosen Company - Product
Anotace:
Předmětem této práce je projekt - návrh marketingového komunikačního mixu Pivovaru Svijany, a.s. Jako teoretická východiska jsou použity nástroje marketingového komunikačního mixu, on-line komunikace a moderní trendy propagace. Primárním cílem práce je navrhnout nový marketingový komunikační mix v on-line i off-line prostředí s využitím procesu STP.Abstract:
The subject of the bachelor thesis is a project - proposal for a marketing communications mix of the Brewery Svijany, a.s. As a theoretical basis for this study there are the tools of the marketing communication mix, on-line communication and modern trends of promotion. The primary goal of this work is to propose a new marketing communications mix in on-line and off-line environment with the use of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pkdry/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing psychologie sportu a vztahy s veřejností
Patrik Vašíček -
Komparace nástrojů marketingové komunikace firmy XYZ s.r.o. s nástroji využívanými firmou Baťa a.s. do roku 1945
Lukáš Staněk -
Využití koncepce vztahového marketingu se zaměřením na vztah s veřejností v podnikové praxi.
Markéta PEJSAROVÁ -
Možnosti využití nástrojů PR pro navazování vztahů s veřejností v Charitním domě Salvator
Jan Forró -
Vliv sociálních sítí a komunikace dopravních podniků s cestujícími
Ondřej Matěj Hrubeš -
Principy obsahu komunikace Moravské galerie s veřejností v období od 80. let 20. století do současnosti
Libuše Pečenková -
Komunikace neziskových organizací s médii
Jana Přibíková -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova