Marketingový plán pro značku Selkbag – Tomáš Machalínek
Tomáš Machalínek
Bakalářská práce
Marketingový plán pro značku Selkbag
Marketing plan for the Selkbag brand
Anotace:
V této bakalářské práci se autor věnuje sestavením a realizací marketingového plánu pro značku Selkbag prodávající inovativní spací pytle. První část je věnována teoretickým poznatkům v oblasti marketingu a marketingového plánování. Druhá část je praktická, jejím cílem je převedení informací z teoretické části do praktické a realizační roviny. Věnuje se analýze firmy LindenBox s.r.o., která vlastní …víceAbstract:
In this bachelor's thesis, the author deals with the compilation and implementation of a marketing plan for the Selkbag brand selling innovative sleeping bags. The first part is devoted to theoretical knowledge in the field of marketing and marketing planning. The second part is practical, its goal is to transfer information from the theoretical part to the practical and implementation level. Company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. František Zjevík, DiS.
- Oponent: Adam Polášek, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Topics in the Reconstruction and Development of Indo-European, Balto-Slavic and Proto-Slavic Prosodic Patterns (Morphonological Analysis)
Roman Sukač -
Muriel Spark's Experimental Novel of the 1970s
Pavlína LYSÁKOVÁ -
Project of Marketing Campaign for Fitness Center Box-Fit Gym
Martina Vokáčová -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
The Guerrilla Marketing and Campaign Development for Rowline Ltd.
Daniela Nacházelová -
Marketingový plán společnosti
Ondřej Zuzaňák