Tomáš Machalínek

Bakalářská práce

Marketingový plán pro značku Selkbag

Marketing plan for the Selkbag brand
Anotace:
V této bakalářské práci se autor věnuje sestavením a realizací marketingového plánu pro značku Selkbag prodávající inovativní spací pytle. První část je věnována teoretickým poznatkům v oblasti marketingu a marketingového plánování. Druhá část je praktická, jejím cílem je převedení informací z teoretické části do praktické a realizační roviny. Věnuje se analýze firmy LindenBox s.r.o., která vlastní …více
Abstract:
In this bachelor's thesis, the author deals with the compilation and implementation of a marketing plan for the Selkbag brand selling innovative sleeping bags. The first part is devoted to theoretical knowledge in the field of marketing and marketing planning. The second part is practical, its goal is to transfer information from the theoretical part to the practical and implementation level. Company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. František Zjevík, DiS.
  • Oponent: Adam Polášek, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON