Ing. Ondřej Zuzaňák

Diplomová práce

Marketingový plán společnosti

Marketing plan of the company
Anotace:
Tato diplomová práce se v teoretické části zabývá přiblížením marketingu se zaměřením na jeho online prvky, jako je webová prezentace, optimalizace pro vyhledávače, sociální sítě, placené reklamní kampaně, vztahy s veřejností a marketingový výzkum. V praktické části je provedena analýza marketingu společnosti a segmentační výzkum, který rozděluje zákazníky společnosti do relevantních kategorií. Tyto …více
Abstract:
In the theoretical part, this thesis deals with the approach of marketing focusing on its online elements such as web presentation, search engine optimization, social networks, paid advertising campaigns, public relations, and marketing research. In the practical part, there is an analysis of company marketing and segmentation research which divides the company's customers into relevant categories …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 7. 2020
  • Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
  • Oponent: doc. Dr. phil. Mgr. Lukáš Novotný, M.A.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní