Jan Kodad

Bachelor's thesis

Online marketing a vánoční kampaň retailera

Online Marketing and Retailers Christmas Campaign
Abstract:
V teoretické části se práce zaměřuje na online marketing a jeho problematiku. Nejprve je stručně popsán marketing jako celek, neboť základní principy s online marketingem, jako svou součástí, sdílí. Dále už se práce věnuje samotnému online marketingu, kdy je popsána jeho současná situace a trendy, a to jak z hlediska globálního, tak i lokálního, tedy v rámci České republiky. Teoretická část se rovněž …more
Abstract:
Theoretical part of this bachelor thesis focuses on online marketing. Firstly, marketing as whole is described, because it shares some fundamental principles with online marketing as its part. Furthemore, the thesis is dedicated to the very online marketing. Its current state and trends are described both from global and local viewpoint. Theoretical part explains also some forms of online marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 9. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2019
  • Supervisor: Ivana Topolová
  • Reader: Daniel Šilha

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76410