Online marketing a vánoční kampaň retailera – Jan Kodad
Jan Kodad
Bakalářská práce
Online marketing a vánoční kampaň retailera
Online Marketing and Retailers Christmas Campaign
Anotace:
V teoretické části se práce zaměřuje na online marketing a jeho problematiku. Nejprve je stručně popsán marketing jako celek, neboť základní principy s online marketingem, jako svou součástí, sdílí. Dále už se práce věnuje samotnému online marketingu, kdy je popsána jeho současná situace a trendy, a to jak z hlediska globálního, tak i lokálního, tedy v rámci České republiky. Teoretická část se rovněž …víceAbstract:
Theoretical part of this bachelor thesis focuses on online marketing. Firstly, marketing as whole is described, because it shares some fundamental principles with online marketing as its part. Furthemore, the thesis is dedicated to the very online marketing. Its current state and trends are described both from global and local viewpoint. Theoretical part explains also some forms of online marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76410
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2019
- Vedoucí: Ivana Topolová
- Oponent: Daniel Šilha
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76410
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
Andrej Filous -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Online marketing v oblasti kultury se zaměřením na muzejní instituce
Ester Březinová -
Právní úprava online marketingu v souvislosti s fenoménem „influencerů“ v ČR a ve světě
Dominika Pokludová -
Využití online marketingu v gastronomických službách
Lucie Kondelíková -
Efektivita a integrace online marketingu v rámci firmy
Mikuláš Hrubý -
Sociální sítě v online marketingu
Simona Pijanová -
Využívání online marketingu v internetových obchodech
Zuzana Nesvadbová