Michaela Malá

Diplomová práce

Analýza a návrh marketingové a komunikační strategie značky Peugeot

Analysis and proposal of marketing and communication strategy of brand Peugeot
Anotace:
Diplomová práce analyzuje marketingovou a komunikační strategii značky Peugeot v České republice. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První z nich je teoretická a zaměřuje se na pojmy jako například marketingová strategie, komunikační mix a značka. V druhé kapitole se čtenáři dozví obecné informace o společnosti Peugeot. Není opomenut ani positioning značky a prvky komunikace mezi které patří logo …více
Abstract:
This diploma thesis analyses marketing and communication strategy of brand Peugeot in the Czech Republic. The thesis is divided into four parts. The first of them is theoretical and it focuses on terms such as marketing strategy, communication mix and brand. In the second chapter, readers will learn general information about Peugeot. Besides, brand positioning is mentioned as well as communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Marcel Černý

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72757

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod