Azur Bijedić

Bakalářská práce

Facebook Marketing

Facebook Marketing of a Given Company
Anotace:
Předmětem práce „Facebook marketing” je zkoumání a hodnocení účinnosti online marketingu jako takového na předem vybraných sociálních platformách a na základě provedeného výzkumu vystavení doporučení pro sledovanou společnost. První část bude zaměřena na teorii spjatou s internetovým marketingem a vysvětlení stěžejních okolností. V druhé části získané poznatky budou aplikovány na data z dané společnosti …více
Abstract:
The goal of the submitted thesis: “Facebook marketing” is to analyse and evaluate the effectiveness of online marketing on in advance chosen social networks and apply this research on certain companies. The first part will be focused on the theoretical evaluation of the situation on the social network and other problems that, can occur. In the second part, the gained knowledge will be applied to certain …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2020
  • Vedoucí: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management