Azur Bijedić
Bakalářská práce
Facebook Marketing
Facebook Marketing of a Given Company
Anotace:
Předmětem práce „Facebook marketing” je zkoumání a hodnocení účinnosti online marketingu jako takového na předem vybraných sociálních platformách a na základě provedeného výzkumu vystavení doporučení pro sledovanou společnost. První část bude zaměřena na teorii spjatou s internetovým marketingem a vysvětlení stěžejních okolností. V druhé části získané poznatky budou aplikovány na data z dané společnosti …víceAbstract:
The goal of the submitted thesis: “Facebook marketing” is to analyse and evaluate the effectiveness of online marketing on in advance chosen social networks and apply this research on certain companies. The first part will be focused on the theoretical evaluation of the situation on the social network and other problems that, can occur. In the second part, the gained knowledge will be applied to certain …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lj24r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.
- Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
Andrej Filous -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Influenceři a online marketing na sociálních sítích
Tereza Neubergová -
Online marketing jednosálového kina na sociálních sítích
Pavel Krupař -
Online marketing na sociálních sítích vybrané firmy
Tereza Spremová -
Facebook jako účinný reklamní nástroj
Tomáš KELLNER