Analýza kontaktní kampaně hnutí ANO 2011 v Olomouckém kraji – Patrik NĚMEČEK
Patrik NĚMEČEK
Bakalářská práce
Analýza kontaktní kampaně hnutí ANO 2011 v Olomouckém kraji
Analysis of contact campaign movement ANO in the Olomouc Region
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou kontaktní kampaně hnutí ANO 2011 v Olomouckém kraji ve volbách do Poslanecké sněmovny České republiky v roce 2013. Teoretická část se věnuje historii politického marketingu, dále popisuje vývoji a začlenění formy přímé komunikace do předvolebních kampaní. Následně pak čtenáře seznamuje s historií kontaktních kampaní v České republice po roce 1989. Práce se dále …víceAbstract:
This thesis analyzes the contact campaign of movement ANO 2011 in Olomouc Region in elections to the Chamber of Deputies of the Czech Republic in 2013. Theoretical part is devoted to the history of political marketing and describes the development and integration of variol forms of direct communication in election campaigns. Subsequently, this thesis will introdukce the reader the history of contact …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zveřejnit od: 30. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Eva Lebedová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NĚMEČEK, Patrik. Analýza kontaktní kampaně hnutí ANO 2011 v Olomouckém kraji. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie a evropská studia
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing strany ANO
Martin HUŇADY -
Posouzení efektivnosti politického marketingu – rozbor konkrétní kampaně
Jiří Patera -
ANO 2011 a Green Deal: Analýza přístupu hnutí ANO 2011 ke Green Dealu ve vládním a opozičním období
Nikol JANÍKOVÁ -
Prostorová analýza volební podpory hnutí ANO 2011 ve sněmovních volbách 2013, 2017 a 2021
Petra HOVORKOVÁ -
Politický marketing ANO 2011 v roce 2021
Adam Krutský -
Analýza kandidátních listin hnutí ANO 2011 pro komunální volby 2014 (případová studie)
Lukáš Žmolík -
Vznik a vývoj hnutí ANO2011: srovnání celostátní a lokální úrovně
Jakub Bartuška -
Politický marketing hnutí ANO 2011 ve volbách do PS PČS 2017
Eliška Procházková
Název
Vložil
Vloženo
Práva