BcA. Natálie KLIMOVÁ

Master's thesis

Produkce a marketingová komunikace Národního divadla moravskoslezského od roku 2010

Production and marketing communication of the Moravian-Silesian National Theater since 2010
Abstract:
Diplomová práce se zabývá aktivitami Národního divadla moravskoslezského v oblasti marketingové komunikace a produkce v časovém horizontu od roku 2010, tedy po nástupu nového ředitele divadla. Teoretická část se skládá z definic marketingové komunikace a jeho nástrojů, charakteristiky Národního divadla moravskoslezského. Praktická část se zaměřuje na konkrétní časová období a s tím spjatou formu marketingové …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the activities of the Moravian-Silesian National Theater in the field of marketing communication and production in the time horizon since 2010, after the new director of the theater took office. The theoretical part consists of definitions of marketing communication and its tools, characteristics of the Moravian-Silesian National Theatre. The practical part focuses on …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 12. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. MgA. Martin Kajzar, Ph.D., MBA

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KLIMOVÁ, Natálie. Produkce a marketingová komunikace Národního divadla moravskoslezského od roku 2010. Ostrava, 2023. diplomová práce (MgA.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Fakulta umění

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Fakulta umění

University of Ostrava

Faculty of Fine Arts and Music

Master programme / field:
Production in Cultural and Creative Sectors / Production in Cultural and Creative Sectors