Produkce a marketingová komunikace Národního divadla moravskoslezského od roku 2010 – BcA. Natálie KLIMOVÁ
BcA. Natálie KLIMOVÁ
Master's thesis
Produkce a marketingová komunikace Národního divadla moravskoslezského od roku 2010
Production and marketing communication of the Moravian-Silesian National Theater since 2010
Abstract:
Diplomová práce se zabývá aktivitami Národního divadla moravskoslezského v oblasti marketingové komunikace a produkce v časovém horizontu od roku 2010, tedy po nástupu nového ředitele divadla. Teoretická část se skládá z definic marketingové komunikace a jeho nástrojů, charakteristiky Národního divadla moravskoslezského. Praktická část se zaměřuje na konkrétní časová období a s tím spjatou formu marketingové …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the activities of the Moravian-Silesian National Theater in the field of marketing communication and production in the time horizon since 2010, after the new director of the theater took office. The theoretical part consists of definitions of marketing communication and its tools, characteristics of the Moravian-Silesian National Theatre. The practical part focuses on …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 12. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. MgA. Martin Kajzar, Ph.D., MBA
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KLIMOVÁ, Natálie. \textit{Produkce a marketingová komunikace Národního divadla moravskoslezského od roku 2010}. Online. Master's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Faculty of Fine Arts and Music. 2023. Available from: https://theses.cz/id/iebhhn/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KLIMOVÁ, Natálie. Produkce a marketingová komunikace Národního divadla moravskoslezského od roku 2010. Ostrava, 2023. diplomová práce (MgA.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Fakulta umění
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Fakulta uměníUniversity of Ostrava
Faculty of Fine Arts and MusicMaster programme / field:
Production in Cultural and Creative Sectors / Production in Cultural and Creative Sectors
Theses on a related topic
-
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Daniel Veverka -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Aneta Tetíková -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Jiří Máška -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Anastasiia Telenko -
Marketingová komunikace internetového obchodu (www.vsenabadminton.cz)
Veronika Dobiášová