Osobní morální hranice v marketingu – Natálie Lajdarová
Natálie Lajdarová
Bakalářská práce
Osobní morální hranice v marketingu
The Personal Moral Limits in Marketing
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem osobních morálních hranic v marketingu. Teoretická část se nejprve zaměřuje, na základě studia odborné literatury, na historii a vývoj marketingu, obecnou definici reklamy, prostředky a typy reklamy, morálku a etické kodexy v reklamním průmyslu. Následují příklady některých z organizací, které hlídají dodržování etických kodexů a případnou regulaci reklamy, pokud …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the topic of personal moral boundaries in marketing. The theoretical part first focuses, based on the literature study, on the history and development of marketing, the general definition of advertising, means and types of advertising, morality, and ethical codes in the advertising industry. This is followed by examples of some of the organizations that monitor compliance …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2023
- Vedoucí: Petr Václavek
- Oponent: Lenka Turnerová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Management v kreativním průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Kontroverzní reklama a její hranice
Jiří Crha -
Vliv kontroverzních reklamních kampaní firmy United Colors of Benetton na emoce spotřebitelů ve vybraných zemích
Pavla Otenšlégrová -
Zobrazení ženy v reklamě - kontroverzní české reklamy posledních dvou desetiletí
Jitka JANEČKOVÁ MOŤKOVÁ -
Exploring the corporate codes of ethics of technological companies in India and comparison with the Indian legal framework
Lester Aranha -
Code of Ethics v CSR reportingu organizace
Nikol Kurtulíková -
Reklama: právní regulace a etický kodex Rady pro reklamu
Markéta Marušáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
IS4u, I.
21. 4. 2023
IS4u, I.
21. 4. 2023
IS4u, I.
21. 4. 2023