Natálie Lajdarová

Bakalářská práce

Osobní morální hranice v marketingu

The Personal Moral Limits in Marketing
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem osobních morálních hranic v marketingu. Teoretická část se nejprve zaměřuje, na základě studia odborné literatury, na historii a vývoj marketingu, obecnou definici reklamy, prostředky a typy reklamy, morálku a etické kodexy v reklamním průmyslu. Následují příklady některých z organizací, které hlídají dodržování etických kodexů a případnou regulaci reklamy, pokud …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the topic of personal moral boundaries in marketing. The theoretical part first focuses, based on the literature study, on the history and development of marketing, the general definition of advertising, means and types of advertising, morality, and ethical codes in the advertising industry. This is followed by examples of some of the organizations that monitor compliance …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2023
  • Vedoucí: Petr Václavek
  • Oponent: Lenka Turnerová, CSc.

Citační záznam

Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Management v kreativním průmyslu

  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.