Martina ŠKOPOVÁ
Bachelor's thesis
Tetování jako projev psychologie
Tattoo as a manifestation of psychology
Abstract:
Ve své bakalářské práci se zabývám obrazem a jeho identifikací s osobností člověka. Svým modelům vytvářím umělá tetování, s nimi i zcela novou image. Vystavuji tři barevné velkoformátové fotografie a nechávám diváka, aby tyto nové osobnosti sám posoudil.Abstract:
In my bachelor´s thesis focus on image and its identification with people´s personality. I create false tattoos on my models bodies and with it even completely new image. I exhibit three big size digital photographs and I let the viewer to judge those new personalities himself.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2013
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. ak.malíř Margita Titlová-Ylovsky
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠKOPOVÁ, Martina. \textit{Tetování jako projev psychologie}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2013. Available from: https://theses.cz/id/iekbvd/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠKOPOVÁ, Martina. Tetování jako projev psychologie. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Výtvarná výchova (jednooborové)
Theses on a related topic
-
Vliv tetování na doktorech na hodnocení jejich kompetence a důvěryhodnosti
Kateřina Rakúsová -
Tvorba image komerční organizace
Barbora Prejzová -
Interní a externí image politické značky - případová studie TOP 09
Tomáš Svoboda -
Proces vytváření image firmy.
Jan Jindrák -
Identita a image značky Strany zelených pohledem jejího vedení, její členské základny a veřejnosti
Lukáš Havlík