Motivace uživatelů ke sledování politiků na Instagramu – Bc. Petra Slavíková
Bc. Petra Slavíková
Master's thesis
Motivace uživatelů ke sledování politiků na Instagramu
Motivations for folllowing politicians on Instagram
Anotácia:
Hlavním cílem diplomové práce je zjistit, jaké jsou nejdůležitější motivace ke sledování politiků na Instagramu. Výzkum je provedený na základě dotazníkové šetření, kterého se zúčastnilo 374 respondentů. Obecnějším cílem je zjistit, zda jsou tyto motivace ovlivněny mediální praxí uživatelů, jejich sociálně-demografickými charakteristikami, politickou participací, zájmem o politiku, preferencí politické …viacAbstract:
The main aim of this diploma thesis is to find out what are the most important motivations for following politicians on Instagram. The research is based on a questionnaire survey, which was attended by 374 respondents. A more general goal is to find out whether these motivations are influenced by the media practice of users, their socio-demographic characteristics, political participation, interest …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/seuwc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2021
- Vedúci: Mgr. et Mgr. Alena Macková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Martina Novotná
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesMaster programme / odbor:
Media Studies and Journalism / Media Studies and Journalism
Práce na příbuzné téma
-
Internet Use and Evaluation of Online Content: Perspective of Women with Eating Disorders Experience
Hana Drtilová -
Členství Chorvatska v eurozóně a teorie měnové integrace
Jiří Helmhacker -
Online sociální sítě jako prostředek komunikace tiskových mluvčích organizací integrovaného záchranného systému
Barbora Ficbauerová -
Etický problém komunikace veřejnoprávních novinářů na online sociální síti Twitter
Klára Ješinová -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Politická komunikace na sociálních sítích v Latinské Americe: Jak a kým jsou využívané?
Michael Haman -
Sociální sítě a jejich využívání politickými stranami jako nástroje politické komunikace
Jan Hlava