Analýza spokojenosti zákazníků firmy Mikona, s. r. o. se zaměřením na vozy Subaru – Dominika KUHAJDOVÁ
Dominika KUHAJDOVÁ
Bakalářská práce
Analýza spokojenosti zákazníků firmy Mikona, s. r. o. se zaměřením na vozy Subaru
Analysis of the customer´s satisfaction of Mikona, ltd. company with focus on the Subaru
Anotace:
Cieľom tejto práce bolo zistiť spokojnosť zákazníkov firmy Mikona, s.r.o. prostredníctvom telefonického dotazníkového šetrenia a navrhnúť doporučenia vedúce k vyššej spokojnosti zákazníkov. V teoretickej časti som spracovala poznatky týkajúce sa spokojnosti zákazníkov. Čerpala som zo zdrojov odbornej literatúry, ktoré sa zaoberajú spokojnosťou zákazníka a procesom marketingového výskumu. V praktickej …víceAbstract:
The aim of this bachelor´s work was find out customer satisfaction with the company Mi-kona, Ltd throuhg questionnaire inquiry by the telephone and suggest recommendation lea-ding to higher satisfaction of customers. In the theoretical part I have elaborated pieces of knowledge about the customer´s satis-faction. The sources, which I have drawn from are specialized publications dealing with the subject …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2009
Identifikátor:
11511
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2009
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUHAJDOVÁ, Dominika. \textit{Analýza spokojenosti zákazníků firmy Mikona, s. r. o. se zaměřením na vozy Subaru}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/iemkq1/.
Jak správně citovat práci
KUHAJDOVÁ, Dominika. Analýza spokojenosti zákazníků firmy Mikona, s. r. o. se zaměřením na vozy Subaru. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 22. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Lojalita zákazníka a jeho hodnoteie spokojnosti v podniku služieb
Júlia Ligasová -
Analýza marketingovej stratégie a spokojnosti zákazníka spoločnosti Emirates Airlines
Soňa Valová -
Analýza spokojnosti zákazníka firmy B. O. S. {--} Plast, s. r. o.
Barbora OBEŠLOVÁ -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Gabriela Petáková