Klára Kaletová

Bakalářská práce

Komunikační strategie vybrané IT společnosti

Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem komunikační strategie vybrané IT společnosti. Cílem práce je zhodnotit současný komunikační mix vybraného podniku s konečným návrhem na zlepšení současného komunikačního mixu. Práce je rozdělená na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřená na stručnou definici situační analýzy, segmentace, targetingu, positioningu, marketingového mixu a dále …více
Abstract:
This thesis deals with the topic of communication strategy of the chosen IT company. The aim of this thesis is to evaluate the current communication mix of chosen company with the final suggest to improve the current communication mix. The thesis is divided into a theoretical part and a practical part. The theoretical part is focused on a brief definition of situation analysis, segmentation, targeting …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 8. 2020
Identifikátor: http://theses.cz/id/ieo3s3/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 8. 2020

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bakalářský studijní program: