Interní podnikové faktory z hlediska tvorby konkurenční výhody podniku – Mgr. Bc. Jana Hodečková
Mgr. Bc. Jana Hodečková
Master's thesis
Interní podnikové faktory z hlediska tvorby konkurenční výhody podniku
Internal company factors and company competitiveness
Abstract:
Cílem této diplomové práce je vytvořit metodiku hodnocení vybraného interního podnikového faktoru, a její následnou aplikací na konkrétní podnik definovat jeho konkurenční schopnosti, odhalit rezervy pro zvýšení jeho konkurenceschopnosti a pro ně formulovat doporučení. První část práce je zaměřena na teoretické vymezení problematiky konkurenceschopnosti, interních podnikových faktorů a metod jejich …moreAbstract:
The goal of the thesis is a creation of a methodology of a rating of a selected internal company factor and an application of the methodology on a particular company in order to define its competitive advantage and to reveal the existing business reserves for a growth of a company competitiveness (and a formulation of recommendation). The first part of the thesis is concentrated on theoretical specification …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/v55f0/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2012
- Supervisor: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
- Reader: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HODEČKOVÁ, Jana. \textit{Interní podnikové faktory z hlediska tvorby konkurenční výhody podniku}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2012. Available from: https://theses.cz/id/ieojv1/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Interní podnikové faktory z hlediska tvorby konkurenční výhody podniku
Petra Malinská -
Interní podnikové faktory z hlediska tvorby konkurenční výhody podniku
Radek Novotný -
Interní podnikové faktory z hlediska tvorby konkurenční výhody podniku
Michal Turoci -
Analýza interních podnikových faktorů s důrazem na tvorbu hodnoty pro zákazníka
Marek Neuschl -
Analýza interních podnikových faktorů
David Švancara -
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku z hlediska interních podnikových faktorů
Dita Bechová -
Analýza interních podnikových faktorů s důrazem na konkurenceschopnost podniku
Michal Heczko -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova