Práce s marketingovým mixem jako možnost získání konkurenční výhody v rámci umístění produktu na trhu a předpoklad úspěchu podnikatelského subjektu – Bc. Ondřej Kocman
Bc. Ondřej Kocman
Bachelor's thesis
Práce s marketingovým mixem jako možnost získání konkurenční výhody v rámci umístění produktu na trhu a předpoklad úspěchu podnikatelského subjektu
Markeing mix management as a posibility of competitive advantage and presumption of succes on the market
Abstract:
V mé bakalářské práci se zabývám marketingovým mixem a vhodnou kombinací vybraných prvků jednotlivých marketingových instrumentů. Tyto marketingové nástroje jsou použity, v modelovém případě z oblasti nově zaváděného sportovního zařízení na trh. Výzkum této bakalářské práce, spočívá v analýze konkurenčního trhu, v regionu hlavního města Prahy. Zaměřuji se na vybavení a sortiment nabízených služeb přímých …moreAbstract:
In my bachelor work I deal with marketing mix and suitable combination of chosen marketing instruments.These marketing Instruments are used in model case of the newly opened sport center on the market.The research of this bechelor work is based on analysis of competitive market in the region of Prague .I am focusing on the equipment and assortment of offered services of my direct competitors ,in my …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/mo189/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2009
- Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
- Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOCMAN, Ondřej. \textit{Práce s marketingovým mixem jako možnost získání konkurenční výhody v rámci umístění produktu na trhu a předpoklad úspěchu podnikatelského subjektu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2009. Available from: https://theses.cz/id/ier33z/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Zelený marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybraném podniku
Dominika Zemanová -
Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
David Cvrkal -
Marketingový mix vybraných výrobních podniků
Filip Kuželka -
Marketingový mix vybrané společnosti
Lukáš Kavka -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Marketingový mix vybrané cestovní kanceláře
Dominika Zatloukalová -
Marketingový mix rekreačního střediska Tesla Horní Bečva
Štěpán Španihel