Bc. Ondřej Kocman

Bachelor's thesis

Práce s marketingovým mixem jako možnost získání konkurenční výhody v rámci umístění produktu na trhu a předpoklad úspěchu podnikatelského subjektu

Markeing mix management as a posibility of competitive advantage and presumption of succes on the market
Abstract:
V mé bakalářské práci se zabývám marketingovým mixem a vhodnou kombinací vybraných prvků jednotlivých marketingových instrumentů. Tyto marketingové nástroje jsou použity, v modelovém případě z oblasti nově zaváděného sportovního zařízení na trh. Výzkum této bakalářské práce, spočívá v analýze konkurenčního trhu, v regionu hlavního města Prahy. Zaměřuji se na vybavení a sortiment nabízených služeb přímých …more
Abstract:
In my bachelor work I deal with marketing mix and suitable combination of chosen marketing instruments.These marketing Instruments are used in model case of the newly opened sport center on the market.The research of this bechelor work is based on analysis of competitive market in the region of Prague .I am focusing on the equipment and assortment of offered services of my direct competitors ,in my …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2009
  • Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
  • Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní