Česká republika jako země původu zboží – zaměřeno na vybraný segment – Jana Naisarová
Jana Naisarová
Diplomová práce
Česká republika jako země původu zboží – zaměřeno na vybraný segment
The Czech Republic as country of origin of products – concentrated on chosen segment
Anotace:
Práce je rozdělena na teoretickou a aplikační část. Teoretická část práce obsahuje úvod do tématiky země původu a terminologii pojmů. Aplikační část práce uplatňuje zjištěné poznatky přímo v kontextu České republiky a společností vybraného segmentu. Kromě představení samotné koncepce země původu (Country of origin), jako jednoho z klíčových elementů ovlivňující chování spotřebitele, si práce klade …víceAbstract:
This thesis is divided into theoretical and application part. The theoretical part includes an introduction to subject of country of origin and terminology. The application part implements the discovered findings in the context of the Czech Republic and chosen segment. The essential objective of this thesis is introducing the concept of Country of Origin as one of the key elements defining consumer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69527
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2017
- Vedoucí: Květa Olšanová
- Oponent: Miroslava Horáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69527
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Vliv země původu značky na formy vstupů na zahraniční trhy a tržní strategie
Dmitrii Kholodov -
Country of origin effect and the impact of brand nationality on the perception of quality in the luxury goods market
Silvie Dittertová -
Country of Origin Effect on Purchasing Decision Making of FMCG Products for Czech Customers
Mahammad Mammadov -
Marketingový mix v komerčnej banke SR - ČSOB
Renáta Bošeľová