Česká republika jako země původu zboží – zaměřeno na vybraný segment – Jana Naisarová
Jana Naisarová
Master's thesis
Česká republika jako země původu zboží – zaměřeno na vybraný segment
The Czech Republic as country of origin of products – concentrated on chosen segment
Abstract:
Práce je rozdělena na teoretickou a aplikační část. Teoretická část práce obsahuje úvod do tématiky země původu a terminologii pojmů. Aplikační část práce uplatňuje zjištěné poznatky přímo v kontextu České republiky a společností vybraného segmentu. Kromě představení samotné koncepce země původu (Country of origin), jako jednoho z klíčových elementů ovlivňující chování spotřebitele, si práce klade …moreAbstract:
This thesis is divided into theoretical and application part. The theoretical part includes an introduction to subject of country of origin and terminology. The application part implements the discovered findings in the context of the Czech Republic and chosen segment. The essential objective of this thesis is introducing the concept of Country of Origin as one of the key elements defining consumer …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69527
Thesis defence
- Date of defence: 6. 9. 2017
- Supervisor: Květa Olšanová
- Reader: Miroslava Horáková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69527
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Vliv země původu značky na formy vstupů na zahraniční trhy a tržní strategie
Dmitrii Kholodov -
Country of origin effect and the impact of brand nationality on the perception of quality in the luxury goods market
Silvie Dittertová -
Country of Origin Effect on Purchasing Decision Making of FMCG Products for Czech Customers
Mahammad Mammadov -
Marketingový mix v komerčnej banke SR - ČSOB
Renáta Bošeľová