Johanka Zeťová

Bakalářská práce

Marketingový plán pro projekt "Vypni se"

Marketing plan for the "Turn off" project
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá sestavením marketingového plánu pro neexistující projekt „Vypni se“. Skládá se ze tří částí, teoretické, analytické a praktické. V teoretické části jsou objasněny aspekty, jež jsou nezbytné k vytvoření marketingového plánu. V analytické části se zabývá výsledky dotazníkového šetření, na jehož základech je postavena v praktické části marketingová strategie pro startující projekt …více
Abstract:
The main aim of this bachelor thesis is to put together marketing statery for not yet existing project “Vypni se.” It consists of three parts. Theoretical part, analytical part and practical part. The theoretical part summarizes the basic theories which are further used for the main marketing stategy. The analytical part compares the results of questionnaires which are again further used for the main …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Petra Koudelková, Ph.D.
  • Oponent: Valery Senichev, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.