Romana ČUPROVÁ

Bakalářská práce

Analýza postupu přípravy eventu firmy INREMA, s.r.o. s následným hodnocením úspěšnosti

The analysis procedure of event INREMA, s.r.o. with subsequent evaluation of success
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje tématu event marketingu, netradičním nástroji marketingové komunikace. V teoretické části se práce zabývá emocemi, jež jsou nedílnou součástí event marketingu, charakteristikou samotného event marketingu a její interakcí s ostatními nástroji komunikačního mixu. Teoretická část je dále doplněna o charakteristiku reklamních agentur. V praktické části se práce zabývá rozborem …více
Abstract:
This bachelor work is attended to event marketing, innovative tool of marketing communication. The theorerical part is about emotions, which are integral part of event marketing, characteristics of event marketing and its interaction with tools of communication mix. The theoretical part is closed by characteristics of advertising agency. The practical part includes by analysis of accomplished event …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2009
Identifikátor: 11826

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2009
  • Vedoucí: Mgr. Eva Staňková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ČUPROVÁ, Romana. Analýza postupu přípravy eventu firmy INREMA, s.r.o. s následným hodnocením úspěšnosti. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 22. 05. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.