Adaptace dětí na mateřskou školu jako proces předcházení zátěžovým situacím – Bc. Ivana Vyroubalová
Bc. Ivana Vyroubalová
Bachelor's thesis
Adaptace dětí na mateřskou školu jako proces předcházení zátěžovým situacím
Adaptation of Children to Kindergarten as a Process of Preventing Stressful Situations
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na adaptaci dětí předškolního věku na prostředí mateřské školy jako proces předcházení zátěžovým situacím. Prostřednictvím kvalitativních polostrukturovaných rozhovorů s ředitelkami brněnských mateřských škol a dotazníků vyplněných rodiči zjišťuje, jaké adaptační činnosti školy nabízejí, v jakém čase se realizuje, jaký má dle obou stran pro děti přínos a co rodiče nejvíc …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on adaptation of pre-school children to kindergarten as a process of preventing stressful situations. Through qualitative research methods (by using semi-structured interviews with directors of kindergardens in Brno supplemented by the questionnaires filled by parents of children) it explores adaptation strategies which pre-schools offers, in which time are usually implemented …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 12. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/yj7a5/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 1. 2016
- Supervisor: PhDr. Zora Syslová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Veronika Rodová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VYROUBALOVÁ, Ivana. \textit{Adaptace dětí na mateřskou školu jako proces předcházení zátěžovým situacím}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2015. Available from: https://theses.cz/id/if4sva/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Vnímání pandemické situace dětmi předškolního věku
Miroslava KNEBLOVÁ -
Didaktické situace při vytváření matematických pojmů v předškolní edukaci
Soňa SEMERÁDOVÁ -
Montessori mateřská škola: Analýza volné práce předškolních dětí
Markéta Vazačová -
Poslechové činnosti a Mateřská škola Dobrotice 96 (vybrané předškolní zařízení a praktická realizace poslechových činností v rámci jeho ŠVP)
Lenka KOLAŘÍKOVÁ -
Mateřská škola jako místo pro vytváření návyků zdravého životního stylu dětí předškolního věku
Jana STRAKOŠOVÁ -
Jak spolupracuje a komunikuje lesní mateřská škola s místní komunitou
Stanislava Rotterová -
Adaptace žáků 1. ročníku vybrané ZŠ pomocí metod dramatické výchovy
Zlata FILLOVÁ -
Výuka tělesné výchovy během pandemie Covid-19: Adaptace učitelů a žáků vybraných ročníků 1. stupně základních škol v ústeckém regionu
Dagmar LÖBLOVÁ