„Děláme to pro sebe“ Kurz osobnostní a sociální výchovy pro žáky šestých tříd – Mgr. Lucie Horáková
Mgr. Lucie Horáková
Bakalářská práce
„Děláme to pro sebe“ Kurz osobnostní a sociální výchovy pro žáky šestých tříd
„We do it for ourselves“ Character and social education course for pupil of sixth grade
Anotace:
Bakalářská diplomová práce pojednává o průřezovém tématu osobnostní a sociální výchovy, stanoveném v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání a zabývá se jedním ze způsobů jeho implementace do výuky a to formou kurzu. Teoretická část nejprve pojednává o kurikulárních dokumentech, které daly vzniknout novým oblastem vzdělávání - průřezovým tématům, dále o několika aspektech osobnostní a …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with cross-curricular theme of Character and Social education, defined in Framework Education Programme for Elementary Education and it looks into one of the ways of its implementation into tuition, namely the form of a course.Theoretical part deals first of all with the curricular documents, which originated new areas of education – the cross-curricular themes. Furthermore …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/s8a3i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Lenka Kamanová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Zážitková pedagogika ve výuce cizích jazyků na příkladu waldorfské školy
Jitka JŮDOVÁ -
Zážitková pedagogika ve výuce cizích jazyků na příkladu waldorfské školy
Jitka JŮDOVÁ -
Multiple intelligences theory as a useful framework for planning and executing study trips for learners of languages
Ondřej Špaček -
An evaluation existing service provisions for students with hearing impairment and the conditions necessary for effective implementation of inclusive education programme in Nigeria
James Abua EWA -
Studieren Probieren: a Guidance Programme for Prospective Students in Austrian Higher Education
Matej Patrik Žitňanský -
A Contemporary Investigation into the Social Memory of the Transatlantic Slave trade and its Impact on Slave Descendants’ Everyday Experiences in Southwest Cameroon and the Cross River State Nigeria
Maurine Ekun Nyok -
Social Media and Gaming: Social Psychological Contributions to English Language Acquisition in Pupils in Compulsory Lower Secondary School Education.
Daniel Mark Sargeant -
Duševní zdraví a psychologická pohoda starších adolescentů v kontextu pandemie covid-19 ve vztahu k osobnostním rysům, perfekcionismu a užívání sociálních sítí
Šárka Horáková