Cooperative learning versus group work in English lessons – Bc. Petra KULDOVÁ
Bc. Petra KULDOVÁ
Master's thesis
Cooperative learning versus group work in English lessons
Cooperative learning versus group work in English lessons
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na kooperativní učení a na skupinovou práci (včetně práce ve dvojici) v hodinách anglického jazyka. V první kapitole se nacházejí základní informace o kooperativním učení, dále jsou zmíněny četné výhody kooperativního učení. Nevýhody kooperativního učení jsou také diskutovány, je zde i navrhnuto, jak tyto případné nevýhody vyřešit. Dále je vysvětleno, proč je vhodné …moreAbstract:
The thesis deals with cooperative learning and group work. Firstly, it provides a general theoretical introduction to cooperative learning. It contains basic information regarding cooperative learning principles, advantages and disadvantages of cooperative learning. An individual section is dedicated to cooperative learning in English language classes. The chapter focused on group work is written in …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KULDOVÁ, Petra. Cooperative learning versus group work in English lessons. Plzeň, 2018. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Secondary Schools / AJ-NJ
Theses on a related topic
-
Kooperativní učení ve výuce informatiky
Marie BACKOVÁ -
Kooperativní učení v podmínkách mateřské školy
Irena BARTÍKOVÁ -
Kooperativní učení a jeho aplikace v literární výchově
Věra Böhmová -
Kooperativní versus kompetitivní učení
Petra Mrázková -
Kooperativní učení ve čtenářském klubu na ZŠ - antiutopická/dystopická literatura
Lenka ŠEVČÍKOVÁ -
Kooperativní učení v edukaci dítěte předškolního věku
Šárka BUROŇOVÁ -
Kooperativní učení v odborném vzdělávání
Izabela Bedlovičová -
Zátiší ve Skupině f/64: Edward Weston, Imogen Cunningham, Willard van Dyke
Kateřina Gorbová