Využití metody CLIL ve výuce vlastivědy – Lucie VELÍMOVÁ
Lucie VELÍMOVÁ
Diplomová práce
Využití metody CLIL ve výuce vlastivědy
CLIL in National History Lessons
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na výuku dějepisné části vlastivědy ve čtvrtém ročníku ZŠ s využitím metody CLIL. V teoretické části je představena metoda CLIL, její historie a realizace ve výuce. Dále se zabývá výukou angličtiny a vlastivědy u žáků mladšího školního věku a postavením těchto dvou předmětů v RVP ZV. Cílem empirické části je ověřit, zda žáci vyučovaní metodou CLIL splní očekávané výstupy …víceAbstract:
This thesis deals with the implementation of CLIL to History lessons in the fourth grade of elementary school. The theoretical part presents the characteristics of CLIL, its historical development and realization in the teaching process. It also describes the characteristics of teaching English and History to young learners and the position of these two subjects in FEP EE. The aim of the empirical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 5. 2019
- Vedoucí: Mgr. Michaela Trnová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VELÍMOVÁ, Lucie. Využití metody CLIL ve výuce vlastivědy. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Školní neúspěšnost pohledem žáků mladšího školního věku a jejich rodičů na vybrané základní škole
Klára Gottvaldová -
Rozvoj hudebnosti žáků mladšího školního věku s využitím hry na zobcovou sopránovou flétnu
Klára Běhanová -
Vývoj sebehodnocení v průběhu jednoho roku u žáků mladšího školního věku
Gabriela Pilátová -
Emoce žáků mladšího školního věku
Tereza Vodičková -
Problematika koktavosti u žáků mladšího školního věku
Denisa Krajsová -
Pohybové hry pro nácvik chování žáků mladšího školního věku při první pomoci, povodni, evakuaci a tornádu
Renata Popovská -
Vliv šachové hry na rozvoj myšlení a učení žáků mladšího školního věku
Simona Suchomelová -
Bilingvní vzdělávání v předškolním věku a vliv na vývoj řeči dítěte
Christina Nicole Štunda