Generation Y & Retro Marketing – Fiona Laura Ode Anziutti
Fiona Laura Ode Anziutti
Master's thesis
Generation Y & Retro Marketing
Generation Y & Retro Marketing
Anotácia:
Generace spotřebitelů ve věku od 18 do 35 let je novým cílem marketingu. Představuje generaci mladých nových pracovníků, kteří jsou početnější a mají odlišné vzorce spotřeby, které se liší od svých předchůdců. V dnešním světě je to nejmladší generace s nejdůležitějším kupeckým potenciálem, a aby čelily výzvám současného spotřebního trhu, by podniky měly najít důmyslné způsoby diferenciace, aby sváděly …viacAbstract:
The Generation of consumers aged between 18 and 35 years old is the new target of marketers. It represents the generation of the young new working persons which are more numerous and have different consumption patterns which differ from their predecessors. In today’s world, it is the youngest generation with the most important purchase power, and to face the challenge of the current consumption market …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71574
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 10. 2017
- Vedúci: Ludmila Štěrbová
- Oponent: Corinne MONTOYA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71574
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Vnímání retro značek u generace Z
Martin Dvořák -
Preference značky v rámci nákupního rozhodování u generace Z
Lucie Karlíková -
Zjištění postojů generace Y ke značkám kvality potravin
Dominika Rozmajzlová -
Analýza nákupního rozhodování generace Z v segmentu interiérového nábytku a analýza vnímání značky TON generací Z
Adéla Pospíšilová -
Analýza nákupního rozhodování generace Z v segmentu interiérového nábytku a analýza vnímání značky TON generací Z
Adéla Pospíšilová -
Preference značky tenisek v rámci nákupního rozhodování u generace Y a Z
Kristýna Cahlíková -
Vliv marketingu na sociálních sítích na loajalitu ke značce generace Y v České republice
Kateřina Formánková -
Sexismus v reklamě a jeho vliv na nákupní rozhodování Generace Z
Lucie Krikelová