Fiona Laura Ode Anziutti

Diplomová práce

Generation Y & Retro Marketing

Generation Y & Retro Marketing
Anotace:
Generace spotřebitelů ve věku od 18 do 35 let je novým cílem marketingu. Představuje generaci mladých nových pracovníků, kteří jsou početnější a mají odlišné vzorce spotřeby, které se liší od svých předchůdců. V dnešním světě je to nejmladší generace s nejdůležitějším kupeckým potenciálem, a aby čelily výzvám současného spotřebního trhu, by podniky měly najít důmyslné způsoby diferenciace, aby sváděly …více
Abstract:
The Generation of consumers aged between 18 and 35 years old is the new target of marketers. It represents the generation of the young new working persons which are more numerous and have different consumption patterns which differ from their predecessors. In today’s world, it is the youngest generation with the most important purchase power, and to face the challenge of the current consumption market …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 10. 2017
  • Vedoucí: Ludmila Štěrbová
  • Oponent: Corinne MONTOYA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71574