Anastasia Kostrova

Diplomová práce

Využití green marketingu v českém prostředí

The use of green marketing in the Czech Republic
Anotace:
V poslední době je zelený marketing módním a populárním trendem nejen v České republice, ale i po celém světě. Stále více lidí se zajímá o životní prostředí a snaží se zmírnit negativní dopady svého chování. S cílem přilákat nové zákazníky, budovat pozitivní image a získat konkurenční výhodu integrují firmy ekologické principy do svých obchodních strategií …více
Abstract:
Recently, green marketing is becoming fashion and popular not only in the Czech Republic, but also around the world. More and more people are taking care of the environment and trying to reduce the negative effects of their behavior. In order to attract new customers, get a positive image and competitive advantage companies integrate environmental concepts into business strategies. The aim of this …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2019
  • Vedoucí: Martin Machek
  • Oponent: Jan Koudelka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77456

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management