Vliv barev a jeho využití v marketingu – Bc. Veronika Lisá
Bc. Veronika Lisá
Diplomová práce
Vliv barev a jeho využití v marketingu
Effect of color its use in marketing
Anotace:
Barvy nás obklopují na každém našem kroku. Prostřednictvím jich můžeme ovlivňovat naše pocity, nálady a rozhodování. V barvách je velká síla, kterou se snaží využít především obchodníci a pomocí barev se pak snaží i účinně působit na spotřebitele. Téma jsem si vybrala především pro jeho neustálou aktuálnost a důležitost. V první části mé práce se zabývám především tím jak člověk vůbec dokáže vnímat …víceAbstract:
Colors surround us at every step. Through them we can affect our feelings, moods, and decision-making. In the colours is a great power, which seeks to use mostly merchants and by using color and then trying to effectively act on the consumer.The topic I chose for his constant timeliness and importance. In the first part of my work, I explore, in particular, how man can perceive what authorities used …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/s6r68/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Stanislava Borejová
- Oponent: PhDr. Jaroslav Jančík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Duševně nemocní jako cílová skupina studentů oboru ZSP
Hana Tomková -
Duševně nemocní jako cílová skupina studentů oboru ZSP
Hana Tomková -
Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
Ivana Vlčková -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Viktorie Genzerová -
Reklama jako nástroj podpory prodeje výrobku
Jan Kudláček -
Propagace výrobku a klamavá reklama - ekologická udržitelnost
Uliana Lazoriak -
Výběr barvy zubů
Kryštof Koudela