Tradičná a moderná marketingová komunikácia vo finančnej inštitúcii – Bc. Janetta Melichová
Bc. Janetta Melichová
Diplomová práce
Tradičná a moderná marketingová komunikácia vo finančnej inštitúcii
Traditional and Modern Marketing Communication in a Financial Institution
Abstract:
MELICHOVÁ, Janetta, Bc.: Tradičná a moderná marketingová komunikácia vo finančnej inštitúcii. [Diplomová práca]. Bankovní institut Vysoká škola Praha, zahraničná vysoká škola Banská Bystrica. Katedra financií a bankovníctva. doc.Ing. Zdenka Musová, PhD. 2014. Počet strán: 76. This thesis deals with traditional and modern forms of marketing communication in financial institutions. These issues are dealt …víceAbstract:
MELICHOVÁ, Janetta, Bc.: Tradičná a moderná marketingová komunikácia vo finančnej inštitúcii. [Diplomová práca]. Bankovní institut Vysoká škola Praha, zahraničná vysoká škola Banská Bystrica. Katedra financií a bankovníctva. doc. Ing. Zdenka Musová, PhD. 2014. Počet strán: 76. Diplomová práca sa zaoberá tradičnými a modernými formami marketingovej komunikácie vo finančnej inštitúcií. Uvedená problematika …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 7. 2014
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/jms5a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2014
- Vedoucí: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
- Oponent: Ing. Zuzana Littvová, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor -
Bankový personál ako nevyhnutná súčasť marketingovej komunikácie v podmienkach Slovenskej republiky
Denisa Hriňová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový mix společnosti Allianz
Ridrich Ridrich -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová