Daniela Horucková

Bachelor's thesis

Zavádění marketingu a marketingového řízení ve firmě JS Communication s.r.o.

Implementation of Marketing and Marketing Management in Company JS Communication s.r.o.
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zavádění marketingu a marketingového řízení ve firmě JS Communication s.r.o. Cílem je na základě provedení analýz navrhnout nové marketingové nástroje, které pomohou společnosti v dalším rozvoji. Teoretická část obsahuje problematiku marketingu služeb, marketingového řízení a marketingu ve vzdělávací instituci, jelikož společnost se převážně zabývá poskytováním …viac
Abstract:
The bachelor thesis is focused on implementation of marketing and marketing management in company JS Communication s.r.o. The goal is based on the analysis to propose new marketing tools that will help the company in further develop. The theoretical part contains the issue of marketing services, marketing management and marketing in an educational institution, because the company is mainly engaged …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2015
Zverejniť od: 15. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Horucková, Daniela. Zavádění marketingu a marketingového řízení ve firmě JS Communication s.r.o.. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.5.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 15. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics