Permanentní kampaň a její vymezení vzhledem k volební kampani – Bc. Pavla Janulíková
Bc. Pavla Janulíková
Bakalářská práce
Permanentní kampaň a její vymezení vzhledem k volební kampani
Permanent campaign and its comparison to electoral campaign
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o konceptu permanentní kampaně a jeho odlišení od kampaně volební. První část předkládá základní rysy politické kampaně založené na základě komparace rozdílů mezi permanentní a volební kampaní. Druhá část se zabývá výzkumem permanentní kampaně na sociální síti Facebook. Prostřednictvím obsahové analýzy tato práce zkoumá, zda lze komunikaci na Facebooku u tří vybraných českých …víceAbstract:
The bachelor thesis discusses the concept of the permanent campaign and its differentiation from the election campaign. The first section presents the basic features of the political campaign based on the comparison of differences between permanent and electoral campaigns. The second part deals with a research of the permanent campaign on the social site Facebook. Through content analysis this thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rfl9w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2016
- Vedoucí: Mgr. Miloš Gregor, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Marcela Voženílková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
'Political and cultural rights of Muslim/Bosniak minority in the Republic of Serbia and Muslim/Bosniak Minority in the Republic of Croatia' 'The comparison of two case studies in the time frame of the 1990s - the present time'
Majra HASANEFENDIĆ -
The political discourse on Latin American immigrants in the United States: A comparison of presidential speeches of Obama and Trump
Maria Alejandra Recalde -
Use of social media by political parties of India in comparison of EU.
Mohd Danish Ansari -
Komparace volebních kampaní pravicových politických stran ve volbách do PS PČR v roce 2013. Příklad ODS, TOP 09, Svobodných a Hlavu vzhůru
Vojtěch Novotný -
Komparace strategií online politického marketingu za účelem fundraisingu prezidentských kampaní Baracka Obamy v letech 2008 a 2012
Karel KREML -
Celebritization in Electoral Campaigns. A Comparison of Hillary Clinton and Donald Trump
Natálie Chlustinová -
Komparace komunikačních kampaní předsednictví Rady EU ve státech střední Evropy
Kateřina Jesenská -
Politický marketing a komunikace v kampani do Poslanecké sněmovny ČR v roce 2021
Monika Kubová