Vodní režim rostlin jako výukové téma v badatelsky orientovaném vyučování na gymnáziu – Eva BEZPALCOVÁ
Eva BEZPALCOVÁ
Diplomová práce
Vodní režim rostlin jako výukové téma v badatelsky orientovaném vyučování na gymnáziu
Water regime of plants as a learning topic in inquiry-based education at grammar school
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo vytvořit výukovou prezentaci pro studenty gymnázií podle principů badatelsky orientovaného vyučování využitelnou v rámci výuky tématického celku "Vodní režim rostlin", aplikovat ji ve výuce a zařadit tak badatelsky orientované vyučování do výuky fyziologie rostlin na gymnáziu. Byl proveden srovnávací průzkum ve třech paralelních třídách 1. ročníku gymnázia, kterého se zúčastnilo …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis was to create educational presentation for grammar school students according to the inquiry-based education principles and used in the classroom for teaching the thematic unit Water regime of plants, its application in teaching process and inclusion of inquiry-based education into plant physiology lessons at grammar school. A comparative survey which included 90 students …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2015
Zveřejnit od: 5. 1. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Renata Ryplová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BEZPALCOVÁ, Eva. \textit{Vodní režim rostlin jako výukové téma v badatelsky orientovaném vyučování na gymnáziu}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/igtrbo/.
Jak správně citovat práci
BEZPALCOVÁ, Eva. Vodní režim rostlin jako výukové téma v badatelsky orientovaném vyučování na gymnáziu. Č. Bud., 2015. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.1.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 1. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Bi-Ch/SŠ
Práce na příbuzné téma
-
Badatelsky orientovaná výuka ve fyzice na ZŠ
Monika Nováková -
Badatelsky orientovaná výuka v mateřské škole na příkladu environmentálního tématu tání ledovců
Eliška Pavlíčková -
Badatelsky orientovaná výuka s využitím modulů
Jana Širůčková -
Návrh badatelsky orientované výuky se zaměřením na pohybové systémy člověka a antropometrii na základních školách pomocí metody CLIL
Tereza PÁTROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka a její uplatnění při výuce technického předmětu
Lenka PROCHÁZKOVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka technických témat na 1. stupni ZŠ
Lucie KAŠPAROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka robotiky
Patrik KLOFÁČ -
Badatelsky orientované úlohy pro chemii
Leoš Sáblík
Název
Vložil
Vloženo
Práva