Bc. Monika Dobiášová

Master's thesis

Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM u hotelu Endemit

Acquisition and Expansion of the Clientele Based on the WOM and eWOM Effect at the Endemit Hotel
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na získání a rozšíření klientely hotelu využitím efektů WOM (Word of Mouth) a eWOM (electronic Word of Mouth). V teoretické části byly vysvětleny základní pojmy a definice týkající se marketingu služeb v cestovním ruchu, WOM a eWOM komunikace a analytických metod. V praktické části práce byla provedena analýza současné situace hotelu pomocí PESTLE a SWOT analýzy, Porterova …more
Abstract:
This thesis focuses on the acquisition and expansion of the hotel's clientele by using the effects of WOM (Word of Mouth) and eWOM (electronic Word of Mouth). In the theoretical part, the basic concepts and definitions related to tourism service marketing, WOM and eWOM communication and analytical methods were explained. In the practical part of the thesis, the current situation of the hotel was analysed …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Dobiášová, Monika. Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM u hotelu Endemit. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe