Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM u hotelu Endemit – Bc. Monika Dobiášová
Bc. Monika Dobiášová
Master's thesis
Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM u hotelu Endemit
Acquisition and Expansion of the Clientele Based on the WOM and eWOM Effect at the Endemit Hotel
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na získání a rozšíření klientely hotelu využitím efektů WOM (Word of Mouth) a eWOM (electronic Word of Mouth). V teoretické části byly vysvětleny základní pojmy a definice týkající se marketingu služeb v cestovním ruchu, WOM a eWOM komunikace a analytických metod. V praktické části práce byla provedena analýza současné situace hotelu pomocí PESTLE a SWOT analýzy, Porterova …moreAbstract:
This thesis focuses on the acquisition and expansion of the hotel's clientele by using the effects of WOM (Word of Mouth) and eWOM (electronic Word of Mouth). In the theoretical part, the basic concepts and definitions related to tourism service marketing, WOM and eWOM communication and analytical methods were explained. In the practical part of the thesis, the current situation of the hotel was analysed …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DOBIÁŠOVÁ, Monika. \textit{Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM u hotelu Endemit}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2023. Available from: https://theses.cz/id/igv35y/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Dobiášová, Monika. Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM u hotelu Endemit. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Management and Marketing / Marketing Management
Theses on a related topic
-
Marketing finančních služeb
Jana Domináková -
Marketing služeb - komunikace vybraného střediska dopravní firmy
Jiří Háček -
Project of Marketing Campaign for Fitness Center Box-Fit Gym
Martina Vokáčová -
Content marketing a jeho využití v marketingu ubytovacích služeb
Kristýna Kočí -
Marketing a zohledňování sociální a kulturní různorodosti v hotelu Hilton Prague
Anna Oliinyk -
Marketing luxusního produktu - služeb svatební agentury
Adéla Štanderová -
Marketing zámku Třebušín zaměřený na svatební klientelu
Martina Kubínová -
Rola e-WOM v procese nákupného rozhodovania
Zuzana Kucharovicová