Bc. Monika Dobiášová

Diplomová práce

Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM u hotelu Endemit

Acquisition and Expansion of the Clientele Based on the WOM and eWOM Effect at the Endemit Hotel
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na získání a rozšíření klientely hotelu využitím efektů WOM (Word of Mouth) a eWOM (electronic Word of Mouth). V teoretické části byly vysvětleny základní pojmy a definice týkající se marketingu služeb v cestovním ruchu, WOM a eWOM komunikace a analytických metod. V praktické části práce byla provedena analýza současné situace hotelu pomocí PESTLE a SWOT analýzy, Porterova …více
Abstract:
This thesis focuses on the acquisition and expansion of the hotel's clientele by using the effects of WOM (Word of Mouth) and eWOM (electronic Word of Mouth). In the theoretical part, the basic concepts and definitions related to tourism service marketing, WOM and eWOM communication and analytical methods were explained. In the practical part of the thesis, the current situation of the hotel was analysed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Dobiášová, Monika. Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM u hotelu Endemit. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Management a marketing / Marketing management