Bc. Lenka Obročníková

Bakalářská práce

Marketingová komunikácia a interakcia v prostredí sociálnych sietí

Marketing Communication and Interaction in the Social Networks Enviroment
Anotace:
V bakalářské práci „Marketingová komunikace a interakce v prostředí sociálních sítí“ se věnuji zcela novému trendu ve světě marketingu, kterým jsou sociální sítě. Popisuji zde nové formy reklamy a marketingových nástrojů, které se začaly vyvíjet a aktivně využívat v prostředí sociálních sítí. První kapitola je zaměřená na vymezení samotného pojmu marketing a marketingová komunikace, především jejich …více
Abstract:
In the bachelor thesis "Marketing communication and interaction in social networks enviroment" I will focus on the entirely new trend in the world of marketing- social networks. I am describing here a new form of advertising and marketing tools that have begun to develop and are actively used in the social networking environment. The first chapter focuses on the definition of marketing itself and marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2013
  • Vedoucí: Prof. Doc. Dr. Dušan Polonský, CSc.
  • Oponent: Ing. Adriana Zliechovcová, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bankovní institut vysoká škola SK

Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Právní administrativa v podnikatelské sféře