Marketingová komunikácia a interakcia v prostredí sociálnych sietí – Bc. Lenka Obročníková
Bc. Lenka Obročníková
Bakalářská práce
Marketingová komunikácia a interakcia v prostredí sociálnych sietí
Marketing Communication and Interaction in the Social Networks Enviroment
Anotace:
V bakalářské práci „Marketingová komunikace a interakce v prostředí sociálních sítí“ se věnuji zcela novému trendu ve světě marketingu, kterým jsou sociální sítě. Popisuji zde nové formy reklamy a marketingových nástrojů, které se začaly vyvíjet a aktivně využívat v prostředí sociálních sítí. První kapitola je zaměřená na vymezení samotného pojmu marketing a marketingová komunikace, především jejich …víceAbstract:
In the bachelor thesis "Marketing communication and interaction in social networks enviroment" I will focus on the entirely new trend in the world of marketing- social networks. I am describing here a new form of advertising and marketing tools that have begun to develop and are actively used in the social networking environment. The first chapter focuses on the definition of marketing itself and marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/tadjz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2013
- Vedoucí: Prof. Doc. Dr. Dušan Polonský, CSc.
- Oponent: Ing. Adriana Zliechovcová, MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Právní administrativa v podnikatelské sféře
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku s využitím sociálních sítí
Kateřina Frycová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Sociální média jako nástroj marketingové komunikace vybraného podniku
Natalie Zemanová -
Marketingová komunikace sportovního klubu HCB Karviná
David Růža -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu
Silvie Obselková -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková