Konkurenční výhoda firmy v prostředí internetu – Martin Jendrisek
Martin Jendrisek
Bakalářská práce
Konkurenční výhoda firmy v prostředí internetu
The competitive advantage of companies in the Internet environment
Anotace:
Práce se zabývá otázkou konkurenční výhody u firem provozujících své podnikání v prostředí internetu a analyzuje faktory, které v tomto prostředí konkurenční výhodu vytvářejí. Cílem práce je pojmenování těchto faktorů a doporučení pro firmy, jak konkurenční výhodu vytvářet.Abstract:
The work deals with the question of competitive advantage firms operating in the Internet environment, and analyzes the factors, which in this environment creates a competitive advantage. The goal is to name these factors and recommendations for firms, how to create competitive advantage.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 6. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29403
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2012
- Vedoucí: Tomáš Kincl
- Oponent: Michal Novák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29403
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Konkurenceschopnost a konkurenční výhoda CrossCafe
Klára Seberová -
Využití metod Competitive Intelligence u prodejců vstupenek na akce v České
Petr Zátorský -
Competitive intelligence dashboard pro vybraný podnik
Václav Děd -
Společenská odpovědnost podniku a jeho konkurenceschopnost
Mark Flieher -
Faktory ovlivňující konkurenceschopnost v daném odvětví
František Kopal -
Konkurenceschopnost vybraného podniku
Tomáš Valenta -
Inovace a jejich vliv na konkurenceschopnost podniku
Kateřina Nováková -
Vliv inovační politiky na konkurenceschopnost firmy
Ekaterina Antonova