Alexandra Halousková

Bakalářská práce

Rebranding značky MiniPlanet – výrobcu detského oblečenia

Rebranding značky MiniPlanet – výrobcu detského oblečenia
Anotace:
Rebranding stávající značky malé společnosti, který spočívá ve změně pozice značky na trhu a její identity, není v praxi běžný. Přesto se tento proces, podmíněný různými situacemi a faktory, stává nezbytnou praxí pro celou řadu různě velkých společností. Vzhledem k tomu, že případy rebrandingu malých firem nejsou v literatuře dostatečně podloženy, v naší práci budeme v praxi testovat, zda jsou modely …více
Abstract:
The process of rebranding an existing brand of a small company, which consists of changing the brand's position on the market and its identity, is not common in practice. Nevertheless, this process, conditioned by various factors, is becoming a necessary practice for a wide range of differently sized companies. Given that cases of small firm rebranding are not well supported by the literature, our …více
Abstract:
Proces rebrandingu stávajúcej značky malej firmy, ktorý pozostáva zo zmeny pozície značky na trhu a jej identity, nie je v praxi častý. Aj napriek tomu, sa tento rozličnými situáciami a faktormi podmienený proces stáva nutnou praxou pre široké spektrum rôzne veľkých firiem. Vzhľadom na to, že prípady rebrandovania malých firiem nie sú literatúrou dostatočne podložené, v našej práci v praxi otestujeme …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
  • Vedoucí: Filip Truhlář
  • Oponent: Alžbeta Gburíková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89708