Vanda Demčáková
Master's thesis
CSR v módnych reťazcoch (na príklade H&M)
CSR v módních řetězcích (na příkladu H&M)
Abstract:
Tato diplomová práce s názvem CSR v módních řetězcích(na příkladu H&M) přibližuje koncept společenské odpovědnosti firem, popisuje jednotlivé CSR teorie, uvádí argumenty pro a proti přijetí společenské odpovědnosti a přibližuje módní průmysl i v souvislosti se společenskou odpovědností.V praktické části jsou znalosti získané z teoretické části aplikovány na konkrétním módním řetězci. Důraz je kladen …moreAbstract:
This masters thesis CSR in fashion chains (H&M) defines the concept of corporate social responsibility, describes individual CSR theories, presents arguments for and against social responsibility and approaches the fashion industry, also in relation with social responsibility.In the practical part, the knowledge from theoretical part is applied on the specific fashion chain. To carry out this practical …moreAbstract:
Táto diplomová práca s názvom CSR v módnych reťazcoch (na príklade H&M) približuje koncept spoločenskej zodpovednosti firiem, popisuje jednotlivé CSR teórie, uvádza argumenty pre a proti prijatiu spoločenskej zodpovednosti a približuje módny priemysel, aj v súvislosti so spoločenskou zodpovednosťou.V praktickej časti sú znalosti získané z teoretickej časti aplikované na konkrétnom módnom reťazci. Dôraz …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 6. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73140
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2018
- Supervisor: Vladimíra Khelerová
- Reader: Zdeněk Vojtíšek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73140
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia