Czenglish - Corpus based revision – Bc. Martin Mikeš
Bc. Martin Mikeš
Diplomová práce
Czenglish - Corpus based revision
Czenglish - Corpus based revision
Anotace:
Hlavním cílem této práce je vytvoření metodologie pro přepracování knihy Dona Sparlina Czenglish aneb Jak se vyhnout čechizmům v angličtině. Tato kniha je používána jako studijní materiál pro bakalářské studenty Katedry anglistiky a amerikanistiky za účelem zlepšení jejich jazykových dovedností a odstranění často se vyskytujících chyb. Na základě analýzy anglických esejí studentů angličtiny předkládám …víceAbstract:
The main objective of this thesis is to provide a methodological basis for revising the content of Czenglish aneb Jak se vyhnout čechizmům v angličtině by Don Sparling. This book was adopted as a study material for the students in the Bachelor's degree program at the Department of English and American Studies, who are required to study its content, so that they could eradicate common errors from their …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bmmxx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Jarmila Fictumová
- Oponent: PhDr. Simona Kalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Error Analysis: Comparison of B1 and B2 Czech EFL Learners
Silvia Štulrajterová -
An Error Tagging System for Learner Corpora of Advanced Written English
Věra Fialová -
An Analysis of Czenglish in an Error Tagged Learner Corpus
Petra Pokorná -
An Analysis of Czenglish in an Error Tagged Learner Corpus
Petra Pokorná -
Learner Translation Corpus: CELTraC (Czech-English Learner Translation Corpus)
Kristýna Štěpánková -
Assessing Student Progress Through a Translator Learner Corpus
Kamila Králíková -
An Error Tagging System for Learner Corpora of Advanced Written English
Věra Fialová -
Defining an Error Typology: the Case of CELTraC
Šimon Javora