Analýza vnímání barev na trhu nealkoholických nápojů – Alice Kopecká
Alice Kopecká
Bakalářská práce
Analýza vnímání barev na trhu nealkoholických nápojů
Analysis of Colour Perception on the Beverage Market
Anotace:
Barva je jedním z faktorů, které ovlivňují spotřebitele na trhu nealkoholických nápojů. Tato bakalářská práce zkoumala, s jakými slovními asociacemi mají spotřebitelé barvy spojené a do jaké míry tyto asociace jsou zachovány u barvy nápoje. Cílem bakalářské práce bylo analyzovat spojitost u nápojů s barvami a barevnými kombinacemi. Výsledky odhalily, že existuje významné spojení mezi slovní asociací …víceAbstract:
Colour is one of the factors that influence consumers on beverage market. This bachelor's thesis found out consumers relations between colours‘ word associations and drinks. Results revealed significant connections in the relations. The right colour combination can be beneficial for visual communication of brand. It turned out the best-cooperative colour combination is using at most 3 colours.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/143498
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2021
- Vedoucí: Vojtěch Spáčil
- Oponent: Tomáš Balcar
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Projekt uvedení nového nealkoholického nápoje na trh ve vybrané firmě
Marta Pšikalová -
Zhodnocení postavení společnosti Coca-cola Hellenic na trhu nealkoholických nápojů v ČR
Karolína Švejkovská -
Komunikační strategie a zhodnocení uvedení značky Sládkova limonáda na trh
Kristýna Nováková -
Měření úspěšnosti značky na trhu nealkoholických nápojů
Lucie Waliczková -
Marketingový plán distribuce produktu na trh B2B
Stanislav Krátký -
Analýza postavení společnosti Coca-Cola na trhu nealkoholických nápojů v České republice
Lucie Hankeová -
Ranking vybraných společností na trhu nealkoholických nápojů
Petr Klement -
Exportní strategie podniku Kofola Československo a.s. na ruský trh
Irina Gerashchenko