Analýza a hodnocení vybraných akcí v Kadani pro rok 2015 – Lukáš PICHLÍK
Lukáš PICHLÍK
Bakalářská práce
Analýza a hodnocení vybraných akcí v Kadani pro rok 2015
Analysis and evaluation of selected events in Kadaň
Anotace:
Předložená práce je zaměřena na vypracování analýzy vybraných eventů ve městě Kadani. Teoretická část práce obsahuje obecné poznatky o cestovním ruchu, zabývá se jeho typologií, udržitelností rozvoje, ekonomickými přínosy. V další části práce se dozvídáme, co je destinační marketing, jaké jsou postupy tvorby marketingového strategického plánu. Zmíněn je i druh destinačního marketingu, tzv. event marketing …víceAbstract:
This thesis is focused on analysis of chosen events in Kadaň town. The theoretical part of this thesis contains general knowledge of tourism. It´s interested in typology of tourism, sustainability of tourism developement and economical benefits. In the next part of thesis we learn something about the marketing of destination, what are the procedures of creating strategic plan. There is also mentioned …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PICHLÍK, Lukáš. Analýza a hodnocení vybraných akcí v Kadani pro rok 2015. Cheb, 2017. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Strategic marketing plan for fin-tech startup “CP&B”
Dmitrii Bachukin -
Prostředky marketingové komunikace - Nemocnice Kadaň, s.r.o.
Karel Schutt -
Marketingové činnosti k oživení centra města Kadaně.
Iveta SVOBODOVÁ -
Image Městského úřadu Kadaň
Hana Veselá