Public Relations při řešení krizové komunikace – Ing. Nane Chobanyan
Ing. Nane Chobanyan
Bachelor's thesis
Public Relations při řešení krizové komunikace
Public Relations and its role in crisis communication
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá oborem public relations a krizovou komunikací. Vysvětluje základní pojmy public relations a nástroje využívané při zvládnutí krizové komunikace. Bakalářská práce dále popisuje druhy krizových situací, krizovou komunikaci a detailní popis jednotlivých fází, hlavně význam dostatečné přípravy na krizovou komunikaci. V aplikační části jsou následně získané poznatky z části teoretické …moreAbstract:
Bachelor thesis deals with the public relations and its role in crisis communication. It explains main term of public relations and public relations tools which helps to deal with crisis communication. The work also describes types of a crisis situation and crisis communication also each phase of crisis communication. In the following text the bachelor thesis focuses on importance of preparation for …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/bu7j3/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2014
- Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Využívání public relations a dalších nástrojů v marketingové komunikaci firmy
Nhung Quachová -
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Public relations hokejového týmu Sparta Praha
David Vořechovský -
Public relations při řešení krizové komunikace
Michaela Rozálie Ponikelská -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Public relations a fundraising jako nástroje snižování finančních rizik neziskové organizace
Hana Kovářová Müllerová -
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
Klára Bártová