Public Relations při řešení krizové komunikace – Ing. Nane Chobanyan
Ing. Nane Chobanyan
Bakalářská práce
Public Relations při řešení krizové komunikace
Public Relations and its role in crisis communication
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá oborem public relations a krizovou komunikací. Vysvětluje základní pojmy public relations a nástroje využívané při zvládnutí krizové komunikace. Bakalářská práce dále popisuje druhy krizových situací, krizovou komunikaci a detailní popis jednotlivých fází, hlavně význam dostatečné přípravy na krizovou komunikaci. V aplikační části jsou následně získané poznatky z části teoretické …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with the public relations and its role in crisis communication. It explains main term of public relations and public relations tools which helps to deal with crisis communication. The work also describes types of a crisis situation and crisis communication also each phase of crisis communication. In the following text the bachelor thesis focuses on importance of preparation for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bu7j3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2014
- Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využívání public relations a dalších nástrojů v marketingové komunikaci firmy
Nhung Quachová -
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Public relations hokejového týmu Sparta Praha
David Vořechovský -
Public relations při řešení krizové komunikace
Michaela Rozálie Ponikelská -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Public relations a fundraising jako nástroje snižování finančních rizik neziskové organizace
Hana Kovářová Müllerová -
Využití efektivní krizové komunikace v marketingové praxi
Kamila Kuchynková