Bc. Pavel Rosenlacher

Master's thesis

Neuropsychologie v prodeji

Neuropsychology in sale
Anotácia:
Závěrečná práce pojednává o neuropsychologii jako vědním oboru a zároveň implementuje její některé metody a principy do marketingu, čehož využívá jeho nový směr zvaný neuromarketing. V souvislosti s tím je popisována anatomie lidského mozku a psychologické procesy ovlivňující nejen nákupní chování člověka, ale také proces ukládání reklamního sdělení do dlouhodobé paměti. Primárním cílem praktické části …viac
Abstract:
This thesis treats neuropsychology as a scientific discipline and applies some of its methods and principles to marketing. Its new branch which uses the mentioned methods is called neuromarketing. Accordingly, the anatomy of human brain is described as well as the psychological processes affecting not only peoples´ shopping behaviour but also the process of storing advertising messages into the long …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
  • Vedúci: PhDr. Jaroslav Jančík
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication