Bc. Pavel Rosenlacher
Master's thesis
Neuropsychologie v prodeji
Neuropsychology in sale
Anotácia:
Závěrečná práce pojednává o neuropsychologii jako vědním oboru a zároveň implementuje její některé metody a principy do marketingu, čehož využívá jeho nový směr zvaný neuromarketing. V souvislosti s tím je popisována anatomie lidského mozku a psychologické procesy ovlivňující nejen nákupní chování člověka, ale také proces ukládání reklamního sdělení do dlouhodobé paměti. Primárním cílem praktické části …viacAbstract:
This thesis treats neuropsychology as a scientific discipline and applies some of its methods and principles to marketing. Its new branch which uses the mentioned methods is called neuromarketing. Accordingly, the anatomy of human brain is described as well as the psychological processes affecting not only peoples´ shopping behaviour but also the process of storing advertising messages into the long …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/me7jz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
- Vedúci: PhDr. Jaroslav Jančík
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Neuromarketing
Lenka Bejdová -
Neuromarketing
Tereza Mrkvová -
Vliv procesu učení u skupin plemen honičů na motorické testy laterality
Iveta Růžičková -
Emoce žáků mladšího školního věku
Tereza Vodičková -
Emoce a jejich vliv na herecký projev
Hana Drozdová -
Emoce a násilná trestná činnost
Kristýna Junová -
Emoce ve vnitropodnikové komunikaci podniků
Jana Míková -
Subtest Líná Džina: Ověření metody pro měření schopnosti rozpoznat emoce z intonace u dětí mladšího školního věku
Karolína Umová