Návrh metodiky projektového řízení v reklamní agentuře – Jiří Nedomlel
Jiří Nedomlel
Diplomová práce
Návrh metodiky projektového řízení v reklamní agentuře
Design of Project Management Methodology for an Advertising Agency
Anotace:
Práce se zabývá projektovým řízením v reklamní agentuře. Analyzuje současnou metodiku projektového řízení agentury, definuje její úzká místa a navrhuje zlepšení této metodiky. Tohoto cíle dosahuje analýzou pomocí metodiky Teorie omezení a srovnáním s metodikami a best practices v tomto odvětví. První část práce popisuje metodiky projektového řízení, speci-fika projektového řízení v reklamních agenturách …víceAbstract:
The thesis deals with project management in an advertising agency. It analyzes the current methodology of the agency project management, defines its weak points, and proposes a set of improvements to this methodology. This goal is achieved through analysis of the project management of the agency using the Theory of Constraints methodology and comparison with the methodologies and best practices of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34738
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2013
- Vedoucí: Drahomír Chocholatý
- Oponent: Jan Binar
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34738
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Zavádění řízení projektů podle metody kritického řetězce
Jakub Voves -
Projektové řízení metodou kritického řetězu
David Zeman -
Využití metody "Kritického řetězu" při plánování a řízení projektů v oblasti služeb
Jiří Vavřina -
Využití metody Kritického řetězu při plánování a řízení projektů v oblasti služeb
Jiří Vavřina -
Uplatnění nových postupů a metod v projektovém řízení
Ondřej Kozlovský -
PROPOSAL OF PLANNING CHANGE OF INFORMATION SYSTEM IN A COMPANY USING CRITICAL CHAIN METHOD
Jan Stoklasa -
Projektový management a marketing letního kina v Praze - Dolních Měcholupech
Lucie Gaždová -
Projektové řízení v marketingu. Model elektronického tržiště
Michaela Josífková